Značky sobě

Série setkání všech, co mají na starosti marketing ve firmách, výzkumných organizacích či na vysokých školách.

Všech šest worskshopů najdete přehledně v naší akademii

Jak si umíte poradit s marketingem a kampaněmi ve vaší společnosti?

Podrobný obsah:

  • principy marketingu a jak je aplikujete ve svých podmínkách 
  • jak se liší obchod, prodej, marketing a branding
  • specifika marketingu v konkrétním oboru účastníka
  • práce s cílovými skupinami a jejich segmentace
  • jak mapujete konkurenci
  • máte definovanou firemní identitu
  • jak pečujete o svou značku (každodenní komunikace - písemná, osobní, telefonická, mailové)
  • marketingový mix a vlastní marketingová komunikace, marketingový plán.

Jak plánujete v marketingu? Co pro Vás znamená marketingové strategie?

Podrobný obsah:

  • Marketingový mix a komunikace
  • Jak jste tvořili svojí značku? Tvorba silné značky od A do Z je alfou i omegou úspěchu.
  • Dokážete zpracovat flexibilní marketingovou strategie na jednu A4?
  • Nástroje vs. CS vs. rozpočet 

Víte o tom, že používáte obsahový marketing?

Podrobný obsah:

  • Co všechno považujete za obsahový marketing?
  • Pracujete s personami?
  • Jak si definujete klíčová slova?
  • Je jednoduché vymyslet příběh pro Vaší značku?
  • Tonalita komunikace a případná roztříštěnost (různorodost CS)
  • Přizpůsobujete obsah konkrétnímu marketingovými nástroji a personě?
  • Využíváte externích služeb (copywriting, grafika, foto, ..) ?
  • Případové studie (co se Vám povedlo a co nikoli) + časový horizont, kdy úsilí přineslo ovoce

Proč spolupracovat s komunikační agenturou? Realizace pomocí VZ

Podrobný obsah:

  • Kreativní brief a zákonitosti jeho tvorby – Vaše zkušenosti
  • Realizace VZ od A do Z - soutěžíte na kvalitu nebo na cenu? V jakých limitech?

Funguje Vám digitální marketing?

Podrobný obsah:

  • Možnosti digitálního marketingu a forma, kterou využíváte
  • Placený (tvorba a vyhodnocení reklam na sociálních sítích) a neplacený marketing
  • Analytika a zpětná vazba, jak kontrolujete, plánujete a vyhodnocuje komunikaci na sociálních sítích
  • Spolupráce s influencery a kde je hledat?
  • Budování vztahů na sociálních sítích (Facebook, Instagram Google+, LinkedIn, Twitter, YouTube)
  • Pozor na legislativu spojenou s marketingem na sociálních sítích
  • Využíváte YouTube pro získání více návštěvníků?
  • Wikipedie - jak dokáže ovlivnit výsledky vyhledávání
  • Newslettery - jak zaujmout newsletterem, aby neskončil jako spam a aby zaujal z hlediska obsahu

Jak budovat PR značce, firmě, výrobku

Podrobný obsah:

  • V čem je Public Relations rozdílné od ostatních marketingových komunikací
  • Tvorba PR strategie a vyhodnocení
  • Jaké nástroje PR je dobré využít
  • Jak se dostat do médií a jak komunikovat s novináři
  • Jak vytvořit databázi kontaktů
  • Jak napsat tiskovou zprávu a co pak s ní, včetně jak napsat optimalizovanou tiskovou zprávu v závislosti na SEO
  • Jak se používá tisková zpráva a jak PR článek
  • Event – jak ukázat CS naše výstupy (viz LF UK)
  • Interní PR a HR, jak budovat image dobrého zaměstnavatele

Přeskočit na hlavní navigaci