Tomáš Hrivnák
30+ let zkušeností ve strategickém plánování, marketingové komunikaci, výzkumu a identitě značky.

Pracoval jsem pro klienty všech velikostí a segmentů: Od one-manshow chlapíka brousícího nože a nůžky v garáži po regionální
centrálu P&G.
Specializace:
Značky a značková identita, integrovaná marketingová a komunikační strategie, plánování, kvalitativní výzkum, naming, repositioning, vývoj konceptů, facilitace firemních změnových procesů, SME business coaching
Reference:
Marketingová strategie, branding, grafický design
The Parc - Zentiva potřebovala značku pro vědecko-výzkumný hub a program, který
a) jí umožní (lépe) vyvíjet a testovat léčiva na špičkové úrovni,
b) dlouhodobě zajistí špičkové vědecké pracovníky a know-how,
c) bude se podílet na budování reputace Zentivy jako inovativní a
vědecko-výzkumně orientované společnosti.
V námi vyvinutém moderovaném a participativním procesu jsme společně s klientem, vědeckou komunitou a designéry postupně dospěli k formulaci identity značky.
Opero - coworking & socil space
červen 2016 – únor 2017
V roce 2016 byla dokončena citlivá rekonstrukce Štencova domu, který stojí pár minut od Staroměstského náměstí v Praze. Budovu navrhl přední architekt Otakar Novotný počátkem 20. století. Ve své době šlo o nejmodernější tiskařský dům ve střední Evropě.
Cílem nových nájemců bylo vytvořit nové coworkingové a společenské centrum, které by se stalo špičkovým sdíleným prostorem a místem setkávání a sdílení myšlenek a příležitostí. Nájemci nás oslovili s přáním, vymyslet pro nový coworking jméno. Prostor dostal název Opero. Opero je společenství těch, kdo svůj život považují za otevřené a cenné dílo. To není nikdy zcela hotové - a přesto má záměr, směr a jasný účel. Opero je také místem, kde se jednotlivá osobní díla a jejich autoři mohou potkat, vzájemně se inspirovat a obohatit. Kromě kreativního vývoje jména jsme v projektu realizovali rozsáhlý kvalitativní výzkum, právní a komunikační rešerši a kontextualizaci jména.
Dupetky - nejoblíbenější slané crackery s otvorem uprostřed
Realizace názvu značky (výzkum, tvůrčí proces, kontextualizace, registrace)
- Marketingová strategie, branding, grafický design
Odkazy na sociální sítě
Kontakt
+420 603 200 529
tomas@hrivnak.cz
hrivnak.cz
IČ: 49496522. Jsem plátcem DPH jako OSVČ, DIČ CZ6709237062.