Bez dobrého PR neprodáte nic, ani vědu!

Pátek třináctého nebývá populárním datumem a tak proč se nesejít v teple posluchárny a nedozvědět se, jak na PR vědy, výzkumu a inovací?

V budově Farmaceutické fakulty Karlovy univerzity Hradec Králové jsem uspořádali workshop v rámci našich vzdělávacích akcí, které souhrnně nazýváme "Značky sobě". Tentokrát na téma popularizace vědy a jejich výsledků. 

Od našich partnerů z výzkumných organizací v kraji víme, že vědci a odborníci v nich pracující, mají zábrany sami sebe a svoje výsledky tzv. prodat. Někdy jsou pro to příčiny vnitřní, jako třeba stud, jindy vnější, třeba málo času či malá podpora vedení atd. 

Pro lektorku Mgr. Zuzanu Hubičkovou jsme sesbírali od účastníků akce mnoho podnětů, na které ona pak po tři hodiny nepřetržitě reagovala. Mluvčí Akademie věd ČR připravila koncentrované shrnutí toho nejdůležitějšího, na co by se mělo při komunikaci vědy nezapomínat. Zprostředkovala úvodní hled do tématu, kterému by se dalo věnovat mnoho hodin i dní a na které určitě budeme navazovat i v budoucnosti dalšími kurzy.  

 

Fotogalerie

Přeskočit na hlavní navigaci