Digi brunch: Správa úkolů

Digi brunch zaměřený na řízení projektů a správu úkolů

Informace o konání

5. 6. 2025
09.00 - 12.00

Přidat do Google kalendáře

Pellyho domy
Masarykovo náměstí 75
549 54, Police nad Metují

Ukázat na mapě

Kontaktní osoba

Josef Lochman
+420 720 404 198
lochman@cirihk.cz

Popis

Zveme Vás na další kulatý stůl pro veřejnou správu, tentokrát pod novým názvem Digi brunch. Při našem dalším setkání se zaměříme na využívání a praktické zkušenosti s aplikací pro správu úkolů Freelo. Součástí akce bude i krátké představení obdobného nástroje Microsoft Planner. Na jaké prezentace a sdílení zkušeností se můžete těšit?

1) Barbora Kowalczyková | Sales manažer ve Freelo

Freelo je online aplikace pro organizaci pracovních postupů a komunikaci s členy týmu nebo klienty. Díky Freelu každý ví, co má dělat, kdy je termín a kde vyhledat potřebné informace. Během příspěvku se dozvíte, jak se s online nástrojem pracuje, jaké je jeho prostředí a jaké přináší výhody pro organizaci.

2) Mgr. Jiří Škop | starosta města Police nad Metují

Starosta města představí zkušenosti s aplikací Freelo z vlastního pohledu uživatele a starosty. Dozvíte se, jak systém pro správu úkolů na úřadu implementovali a jak se systém dosavadně osvědčil.

3) Josef Lochman | konzultant CIRI & EDIH Northeast

Josef Lochman v závěru ve stručnosti představí další nástroj pro správu úkolů, a sice Microsoft Planner, který je součástí klasického balíčku Microsoft 365.

Občerstvení na akci zajištěno. Účast je po registraci ZDARMA.

Registrace: ZDE

Přeskočit na hlavní navigaci


Doplňková navigace sekce: Události