Digi brunch: Správa úkolů
Digi brunch zaměřený na řízení projektů a správu úkolů
Informace o konání
09.00 - 12.00
Masarykovo náměstí 75
549 54, Police nad Metují
Kontaktní osoba
Josef Lochman
+420 720 404 198
lochman@cirihk.cz
Popis
Zveme Vás na další kulatý stůl pro veřejnou správu, tentokrát pod novým názvem Digi brunch. Při našem dalším setkání se zaměříme na využívání a praktické zkušenosti s aplikací pro správu úkolů Freelo. Součástí akce bude i krátké představení obdobného nástroje Microsoft Planner. Na jaké prezentace a sdílení zkušeností se můžete těšit?
1) Barbora Kowalczyková | Sales manažer ve Freelo
Freelo je online aplikace pro organizaci pracovních postupů a komunikaci s členy týmu nebo klienty. Díky Freelu každý ví, co má dělat, kdy je termín a kde vyhledat potřebné informace. Během příspěvku se dozvíte, jak se s online nástrojem pracuje, jaké je jeho prostředí a jaké přináší výhody pro organizaci.
2) Mgr. Jiří Škop | starosta města Police nad Metují
Starosta města představí zkušenosti s aplikací Freelo z vlastního pohledu uživatele a starosty. Dozvíte se, jak systém pro správu úkolů na úřadu implementovali a jak se systém dosavadně osvědčil.
3) Josef Lochman | konzultant CIRI & EDIH Northeast
Josef Lochman v závěru ve stručnosti představí další nástroj pro správu úkolů, a sice Microsoft Planner, který je součástí klasického balíčku Microsoft 365.
Občerstvení na akci zajištěno. Účast je po registraci ZDARMA.