PR Summit 2019

Jak sladit kreativitu a marketingovou strategii

Informace o konání

12. 9. 2019
09.00 - 18.00
Grandior Hotel Prague
Na Poříčí 42
Praha 1

Ukázat na mapě

Kontaktní osoba

Zuzana Kopuncová
775 854 236
zuzana.kopuncova@iinfo.cz

Popis

Termín jedné z nějvětších konferencí na téma PR se blíží. Nosným tématem je, jak získat pozornost a vliv ve stále se měnícím světě. Má-li být firma úspěšná, musí se naučit využívat ke svému PR vše, co se jí nabízí. Nesmí chybět nápady, kreativita ani zábava. Přijďte na letošní PR Summit a dozvíte se, jak to dokázali jiní. Akce je rozdělena na čtyři hlavní bloky: kreativita, budování značky, PR ve státní správě a sponzoring sportovních událostí.

Kreativita na prvním místě
Tiskové zprávy, sekce O nás na webu, sem tam příspěvek na Facebooku nebo Twitteru. S tím už dnes nevystačíme, PR vévodí nápady. Jak se ale neztratit v moři kreativity a rozhodnout se pro tu správnou cestu? Kreativita na prvním místě – ano nebo ne?

Budování značky a reputace
Jak může PR pomoci zachránit trošku nebo víc pošramocenou reputaci firmy? Hodí se třeba sázka na charitu. A když to navíc opravdu vyjde a vaše pomoc naroste do obřích rozměrů, máte vyhráno. Nebo ne?

Sponzoring sportovních událostí
Sponzoring se dnes už nerovná logo na dresu nebo banner v cíli. Firmy dnes při spojení se sportem hledají zážitek a pozitivní emoce spojené se značkou. Zaměříme se na konkrétní příklady, které by vaší pozornosti rozhodně neměly uniknout.

PR ve státní správě
Říkávalo se, že je zkostnatělá. Jako první hladinu rozvířil twitterovský účet Ministerstva kultury a další ve státní správě ne úplně běžné PR aktivity na sebe nenechaly dlouho čekat. Obdivovat dnes tak můžeme neotřelé PR některých univerzit, ale i státních podniků.

Podrobnosti o akci zde.

Přeskočit na hlavní navigaci


Doplňková navigace sekce: Události